Pora na koty

Miały być koty,więc oto i one.Najpierw całą zgrają :)


A teraz parami,grzecznie.



I nawet rodzinnie....
Jeszcze kociaki -słodziaki. Róż,paseczki,krateczki,kwiatuszki, kokardki i serduszka.Wiem,że niektórych mdli.....

A wśród kociaków znalazły się dwa misie-tulisie.Bardzo mi się spodobały u Silanny i musiałam je po prostu uszyć:)
I bardzo dziękuję wszystkim za odwiedziny i miłe komentarze!
Drzewko szczęścia zakwitło mi pierwszy raz,nie miałam pojęcia,że to możliwe....
Ciekawe czy przyniesie nam więcej szczęścia?

Komentarze

  1. Cudna grupa kociaków;-)
    http://brbaratoja.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są w grupie i z osobna !!!
    I ja się zabieram do wydziergania kociaka...

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja już teraz wiem Bajeczko, dlaczego się tak długo ostatnio nie odzywałaś:)? No taka imponująca "produkcja" potrzebowała przecież masy czasu:)Tyle tego ślicznego...i podkładki, woreczki, Aniołek...teraz kociaki-słodziaki przecudne...A te trójkątne jakie oryginalne, przyznam, że jeszcze takich nie widziałam. Koty to jak nic Twoja specjalność:)! Brawa za pomysłowość i wykonanie:)! Serdeczności moc posyłam, Ewa:)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju! Jakie fajne!
    Czy pozwolisz mi splagiatować jednego z tych wielkoludów? Moje córki uwielbiają sierściuchy i jak znam życie bardzo by się ucieszyły z takich poduch :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochać się można w tych kotach!!! Co jeden to piękniejszy!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję wszystkim za odwiedziny i zachwyty:)
    Ato,uszyj córkom kocie poduszki,na pewno nie będą identyczne-tylko jak to w handmade bywa-podpatrzone ;)
    A jak zaprojektują je Twoje dzieci-to byłyby takie ich-niepowtarzalne.
    Tylko pochwal się jak będą gotowe!Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Trafiłam przypadkowo i nie żałuję.
    Koty przezabawne!!
    Pozdrawiam wesoło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne koty! Jestem też zakochana w koty! A także szyje torby z kotow.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty