Dziękuję za wyróżnienia :)

Dawno nic nie pisałam,ani nie pokazywałam nowych robótek.Dużo czasu już też minęło jak dostałam trzy wyróżnienia.Dziękuję za nie Ewie , Apuni oraz MKatarynce !

Bardzo to miłe,że odwiedzacie mój blog i że podoba się Wam to co robię.
Powinnam je teraz przekazać dalej....Mam całą listę blogów,które czytam regularnie, i z przyjemnością do nich zaglądam.No i właśnie mam problem-nie wiem jakie wybrać!Wszystkie zasługują na wyróżnienie!Ale żeby nie było ,że się wykręcam posyłam je dziś do:
KUELI , Martali , Silanny i Milajo.Zajrzyjcie do nich koniecznie!

Komentarze

  1. Dziękuję bardzo za wyróżnienie i, że do mnie zaglądasz i coś się Tobie z moich prac spodobało.
    pozdr ela

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku jejku!!
    Dziękuję!
    Ja się jeszcze nie bardzo orientuję w blogowym świecie, ale wiem że dostałam wyróżnienie :) Za co bardzo bardzo dziękuję! Jest mi naprawdę niezwykle miło, że zauważyłaś mój blog.
    Jeszcze raz dziękuję i proszę o wskazówki co mam dalej zrobić z tymi wyróżnieniami :)

    Pozdrawiam!
    Zuzia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty