Kołderka dla Natalki

W ramach projektu "Kołderka za jeden uśmiech" szyję patchworkową kołderkę dla czteroletniej Natalki .
Już jakiś czas temu dotarły do mnie haftowane kwadraty.Wszystkie są dziełem hafciarek z "kołderkowa".Dokładnie można je zobaczyć tutaj.



Dzisiaj uszyłam prawie cały wierzch kołderki.Prawie cały,bo wokół będzie jeszcze jedna ramka.Ale to już nie dzisiaj:).

Po tylu komplementach jakie otrzymał mój pasiasty patchwork szyło mi się wspaniale!
Ale chyba w złą godzinę napisałam wczoraj,że od roztopów wolę śnieg i zaspy!!!!Mówisz i masz kobieto czego chciałaś!W nocy znowu sypało,a jakby tego było mało zawiało!Teraz mamy zaspy a między nimi ogromne bajora pomieszanego błota z lodem.
Ja chcę słoneczka!

Komentarze

  1. Kołderkowe kwadraty super- mojej córce (też Natalce) na pewno najbardziej by się podobała świnka Peppa:) a kołderka w ostatecznym efekcie bajecznie kolorowa:) na pewno spodoba się Natalce dla której jest uszyta!

    OdpowiedzUsuń
  2. kołderka już wygląda ślicznie , a jak skończysz to będzie super.
    Skoro masz taki wpływ na pogodę , to przywołuj wiosnę , ciepełko i słońce....
    pozdrawiam,
    Bajka

    OdpowiedzUsuń
  3. W związku ze zbliżającym się otwarciem Galerii "ELsfera" zapraszam wszystkich Artystów i Rękodzielników do współpracy. Szczegóły: E-mail elsphere@onet.pl GG 39564275..
    ..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty